Meie klassis õpib 9 õpilast - 3 tüdrukut ja 6 poissi. Oleme üles kasvanud looduse keskel ja sellepärast on ka meie mõtteviis ja igapäevaelu üsna palju looduse poole kaldu.

esmaspäev, 21. mai 2018

Õppereis Lõuna-Eestisse

11:57 Posted by Sirje Lulla , , , No comments
Sellel kevadel käsime koos 4.-9. klassidega koos Lõuna-Eestis õppereisil. Lõuna-Eestis veetsime 3 päeva ja 2 ööd. Selle ajaga külastasime ERM-i, Suurt Munamäge, Taevaskoda, Piusa koopaid ja Ahhaa keskust. Meie mõtted ja mälestused sellest põnevast bussireisist.

Markus
Külastasime maagilise iluga Taevaskoda, kus oli nii äge viibida. Seal olid kõrged mäed, ilus loodus ja järsud liivakaljud. Taevaskojast edasi läksime Suurele Munamäele, kus tornist oli väga ilus ja võimas vaade. Ööbisime Kurgjärve spordibaasis, kus sõime ka hommikusööki. Pärast seda läksime Piusale. Käisime koobastes, kus oli külm ning matkasime ka liivakarjääris.

Adeele
Sangaste lossis tegi giid meile ekskursiooni. Seal oli üks äge pilt, millel oli lossi omanik. Giid rääkis, et see pilt liigub – vahel on inimese käed pildil risti, vahel kõrval, vahel on ta selja taga talv, vahel kevad või siis suvi.

Karl Markus
Sõit oli pikk ja väsitav. Esimese peatuse tegime Ritsu koolis, kus saime sooja toitu. Edasi läksime Sangaste lossi, kus giid tutvustas meile lossi ajalugu. See oli väga huvitav. Sealt sõitsime Taevaskotta, kus tegime oma matka. Ronisime ka Suure Munamäe vaatetorni.

Eerik
Ilmselgelt oli ekskursiooni kõige põnevam koht Ahhaa teaduskeskus Tartus. Seal me olime umbes kaks tundi. Pärast seda läksime Tartu tervisekeskusesse. Kolmandal päeval külastasime ERM-i ning pärast seda ootas meid kodutee. Koju jõudsime umbes kell 20.00.

Sandra
Sangaste loss nägi väga ilus välja, nii seest kui väljast. Pärast seda otsustasime minna Suurele Munamäele. Mäest üles minek oli raske, aga see oli seda väärt. Alla saime ruttu ja me läksime kõik koos poodi. Pärast seda läksime Taevaskotta matkale (3 km). Meie punt eksis veidi ära, aga me tulime tagasi suurelt teelt üle põllu. Taevaskoda oli väga ilus koht matkamiseks. Oli tore reis.

Erik
Ööbimiskohtades olid meil oma toad. Alumistel vedas, sest nemad said telekat vaadata, aga meie ei saanud. Õnneks oli meil ühisrõdu. Seal oli lõbus ning õhtu oli lärmakas.

Juhan
Suurele Munamäele jõudes jooksid kõik mäest üles ja läksid varsti alla, et poodi minna. Õpilased läksid joostes poodi, mis asus 1 km kaugusel. Läksime Kurgjärvele ööbima. Me tegime poistega igasuguseid lollusi ja tüdrukud käisid ujumas, kuigi see oli keelatud. Piusal olid suured liivamäed ja koopad olid millalgi varisenud. Sellepärast ei saanud me koobastesse minna.

Kristina
Sangaste lossis oli tore ja ilus, sest lossi juures oli palju paisjärvi ja väga vana tamm. Kui lossis ühte seina rääkida, siis kuulis seda teiselt poolt. Kõige lõbusam oli see, kui me Taevaskojas matkates eksisime ära, aga lõpuks jõudsime ikka bussi juurde tagasi. Ahhaa keskuses oli uus näitus „Ahhaa, meresaurused!”. Ööbisime Elva Hostelis, kus oli väga ilus ja seal oli ka palju puukujukesi.

Kristi
Reis oli päris tore, aga ka väsitav. Muuseumis oli huvitav, sest seal oli palju vanu asju ja ma nägin ka kõige esimest Eesti lippu. Ka Piusa koobastes oli põnev. Ma lootsin seal nahkhiirt näha, aga ei näinud. Ka koju jõudmine oli tore, sest koduigatsus oli nii suur.