Meie klassis õpib 9 õpilast - 3 tüdrukut ja 6 poissi. Oleme üles kasvanud looduse keskel ja sellepärast on ka meie mõtteviis ja igapäevaelu üsna palju looduse poole kaldu.

pühapäev, 22. september 2019

Mugavusmatk Mändjalas

09:22 Posted by Sirje Lulla , , , No comments
Septembrikuu eelviimasel reedel võtsime ette oma selle õppeaasta sügismatka. Seekord oli see sõna otseses mõttes mugavusmatk, sest me sõitsime sihtpunkti bussi ja autoga ning siis järgmisel hommikul mugavalt jälle koju. Plaan oli meil läbida Mändjala Surfiklubi surfitundi ja siis puhata Mändjala kämpingus. Kahjuks ei teinud ilmad meiega koostööd ja me pidime jaheduse tõttu oma surfitunnid ära jätma. Aga see meid ei heidutanud ja me otsustasime sellest hoolimata ikkagi koos Mändjalga minna. Õnneks oli seal ketasgolfi rajakene ja kõik muu on ajalugu ...

*     *     *

Kristina
Septembri alguses arutasime koos õpetajaga, kuhu sel aastal matkale minna. Meil tuli igasuguseid mõtteid. Lõpuks otsustasime, et kõigepealt lähme Mändjalga. Matkapäeval sõitsime mina, Kristi ja Sandra õpetaja Sirje autoga ööbimispaika. Poisid sõitsid bussiga. Kui me peale otsimist maja üles leidsime, valisime endale toad ja seadsime end sisse. Alles pärast seda jõudsid poisid kohale. Hiljem jalutasime Nasva poodi. Tagasi tulles hääletasime end koos Sandraga auto peale, aga õpetaja Sirje poleks lubanud meil seda teha. Õpetaja oli meis natuke pettunud. Aga õpetaja tegi meile õhtusöögi ja see oli väga maitsev! Peale õhtusööki käisime rannas jalutamas. Kuna õhtu venis pikale, siis kutsus õpetaja meid korrale. Kahju, et surfamine jäi külma ilma tõttu ära, aga muidu oli täitsa vahva!

Erik
20.-21. septembril käisime klassiga Mändjala kämpingus. Sõit sinna oli igav, sõit tagasi oli igav ja ega vahepealne osagi ülearu lõbus polnud. Mändjalas pidime minema surfitundi, aga see jäi külma tõttu ära (vesi oli +8°C ja õhk oli +13°C). Seal oli ka discgolfi rada, aga see oli lühike ja halvasti hooldatud. Ühe raja viskeplatvorm oli katki. Pärast discgolfi mängimist läksime Nasvale poodi. Täpselt ei oskagi öelda, kui kaugel pood oli, aga läksime sinna ja tulime ka tagasi jalgsi. Toad jagasime ka kuidagimoodi ära, aga jälle ei oskagi täpselt öelda, kuidas. Kui pimedaks läks, siis läksime õue, sest toas hakkas igav. Õues hakati lipukat mängima, aga mina ei saanud, sest mul põlved valutasid ja ma ei tohtinud neid koormata.

Karl Markus
Kui olime bussiga Mändjalga jõudnud, siis uurisime esimese asjana maja läbi, kuid ei leidnud midagi huvitavat. Jätnud asjad ööbimispaika, läksime ketasgolfi mängima. See oli päris tore, aga rada oli suhteliselt jama. Kui rada läbi sai, läksime tagasi majja ja sättisime ennast sisse. Mõne aja pärast tekkis meil mõte minna jalgsi poodi. Kogu tee hääletasid poisid autosid, aga mitte keegi ei võtnud peale. Poodi jõudes olime üsna väsinud. Tagasi ööbimispaika jõudes tegime süüa ja sõime. Enne magamaminekut mängisime lipukat ja see oli päris lõbus. Magama jäämisega oli meil raskusi, sest ülalkorrusel käis õudne trampimine ja kisa. Lõpuks siiski õnnestus meil magama jääda.

Kristi
Mändjalga kohale jõudes suundusime discgolfi mängima. Ma sain tänu klassikaaslastele selle mängu enam-vähem selgeks. Pärast seda arvasime, et oleks tore korraks Nasva poest läbi käia. Tee oli pikk, kuid koos kaaslastega minnes läks aeg nagu lennates. Õhtu poole ajasin juttu oma klassijuhatajaga. Enne magamajäämist mängisime veel paar lipumängu ka. Laupäeval koju jõudes veetsin kogu ülejäänud päeva diivanil. Minu arvates oli matk päris tore. Sain palju kogemusi ja veetsin mõnusalt aega.

Markus
Kämpingusse jõudes hakkasime oma asju lahti pakkima. Hiljem läksid kõik teised peale minu poodi, mina lihtsalt ei viitsinud. Kõik tulid tagasi 1-eurose asjaga. Tüdrukud olevat saanud hääletades kohe auto peale, aga poisid said auto peale alles 300 m enne Mändjalga. Seejärel oli meil ühise laua taga söömine, jagasime ka matkaüllatusi. Kui kõht sai täis, jalutasime ranna poole. Erik ja Kusti kiusasid Sandrat. Mina läksin treeningtorude peale turnima. Nägin kaugusest, et Kusti ja nüüd juba ka Eerik loopisid Sandrat merekarpidega. Öösel, kui kõik magasid, aga mina, Juhan, Sandra ja Kristina olime üleval, tegime Kusti telefoni pilte ja videosid täis. Päris naljakas oli ülalkorrusel koos teistega märatseda. Hommikul naeris isegi Kusti nende piltide üle. Lõpuks jõudsid kõik elusalt koju.

Sandra
20. septembril läksime klassiga Mändjalga matkale. Surfitund jäi külma õhu ja vee tõttu kahjuks ära. Selle asemel mängisime discgolfi, mis oli ka väga lõbus. Pärast seda lõbutsesime niisama ringi ja veetsime aega kämpingus. Peagi tehti ettepanek minna Nasvale poodi. Poodi minnes proovisid poisid hääletada, aga ükski auto ei peatunud. Tagasi tulles proovisin mina ja Kristina ka hääletada ning saimegi ühe lahke naisterahva auto peale. Õpetaja Sirje ei olnud õnnelik, et me hääletasime, aga ega ta väga kuri ka meiega ei olnud. Umbes pool tundi hiljem jõudsid ka poisid hääletades tagasi kämpingusse. Üllatuseks olid nad saanud õpetaja Terje auto peale. Pärast sõime õhtusööki ja lollitasime niisama. Minu arvates oli see lahe matk.

Eerik
Mändjalga läksime kell 14.55 bussiga. Kohale jõudsime umbes kell 15.45. Seal me pakkisime asjad lahti ja läksime discgolfi mängima. Seda me mängisime umbes tund aega. Pärast seda otsustasime suurest igavusest poodi minna. Sinna me läksime ka umbes üks tund. Tagasi jõudes hakkasime sööma. Söögiks olid vorstid ja matkaüllatused. Õhtul tegime veel paar tiiru mere ääres ja jalutasime metsa vahel ringi. Magama jäime umbes südaööl. Hommikul sõime juustusaia ja tegime veel ühe tiiru discgolfi rajal. Ning siis tuli meile minu isa järele.

Kusti
Kõik sai alguse klassijuhatajatunnist, mil valisime välja, et lähme Mändjalga surfitundi. Läksime sinna ühel reedel. Poisid läksid bussiga, tüdrukud õpetaja autoga. Kui poisid kohale jõudsid, olid tüdrukud juba ammu seal. Kahjuks jäi plaanitud surfitund ära. Aga see meid väga ei häirinud, sest mängisime hoopis discgolfi. Lõpuks hakkasime poodi minema. Sinna oli pikk maa. Kohale me kuidagi jõudsime, aga tagasitee oli vaev. Õnneks saime lõpuks auto peale. Öösel hakkas juhtuma palju asju. Me laamendasime teisel korrusel. Kui mina juba magama tulin, siis Juhan ja Markus ikka möllasid edasi. Lõpuks oli möll nii suur, et õpetaja pidi keelama. Siis saabus hommik ja läksime koju.

Juhan
Kui me olime Mändjalga jõudnud ja toad välja valinud, läksime discgolfi mängima. Mul ei läinud discgolfis eriti hästi. Pärast seda tahtsime käia poes. Kuna pood asus kämpingust üsna kaugel, siis proovisime hääletada. Ma hääletasin kokku umbes viiekümne auto peale, aga nad ei peatunud. Lõpuks tuli õpetaja Kaskmäe ja võttis meid auto peale. Õhtul mängisime lipumängu ja edasi läks nagu tavaline klassiöö